Ulica Dalmatyńczyków 101 Wiki
Advertisement

Dylan to główny bohater serialu animowanego. Jest jednym z najstarszych szczeniąt Douga i Delilah . Jest bardzo pedantyczny i odpowiedzialny, w przeciwieństwie do swojej siostry, Dolly. Zarówno on, jak i Dolly opiekują się młodszym rodzeństwem, podczas gdy ich rodzice są zajęci pracą.

Osobowość 

Dylan czuje się odpowiedzialny za swoje młodsze rodzeństwo i zawsze o niej dba. W odcinku "Wielkie Boom " pilnował, aby każdy z jego braci i sióstr otrzymał nausznik oraz był na czas w domu. Bardzo się przestraszył, gdy odkrył, że Dorothy zniknęła. Mimo wszystko obowiązki najstarszego z rodzeństwa go przemęczają. W odcinku "Najlepszy przyjaciel psa " wyraża chęć posiadania człowieka, który pomagałby mu w zajmowaniu się domem. Pies stara się, aby we wszystkich pokojach panował porządek, co utrudniają mu pozostałe szczenięta . Początkowo bał się fajerwerków i petard, jednak spodobały mu się, gdy zobaczył je na niebie.

Relacje

Dolly

Dylan kocha siostrę i potrafi z nią współpracować, jednak na co dzień bardzo go denerwuje. Wynika to z różnicy charakteru, jaka między nimi występuje. Suczka luźno podchodzi do swoich obowiązków, bałagani i niezbyt pomaga bratu w pracy. W odcinku "Wielkie Boom " pies dziwi się, gdy mówi mu "sorry".

Dorothy

Dylan troszczy się o swoją najmłodszą siostrę. Wpada w przerażenie, kiedy ta znika w odcinku "Wielkie Boom " i postanawia jak najszybciej ją odnaleźć. W specjalnym epizodzie świątecznym łagodnie, lecz stanowczo tłumaczy jej, że nie może otworzyć swojego prezentu przed nastaniem dnia.

Doug

Brat Dolly ma pozytywne relacje z ojcem. Pies udziela mu rad w odcinku "Najlepszy przyjaciel psa " na temat ludzi. Można też stwierdzić, że rodzic ufa swojemu najstarszemu synowi, ponieważ wielokrotnie powierza mu opiekę nad rodzeństwem.

Dawkins

Młodszy brat Dylana. Inteligentny i pomysłowy. Dawniej był traktowany przez niego jak służący. Dopiero w odcinku "Dawkins strajkuje" po tym jak mu się przeciwstawia, Dylan zaczyna traktować go z należytym szacunkiem. Często spędzają razem czas m.in na wspólnych wypadach i grze w Pudelwilka. Dawkins pomaga Dylanowi rozwiązywać różne problemy, często pełniąc rolę jego asystenta.

Portia

Była dziewczyna Dylana. W odcinku "Odkochani" starał się o jej względy poprzez zmianę swojego wizerunku. Gdy byli parą okazało się, że Portia jest inna niż sobie wyobrażał i postanowił zakończyć związek. Pomimo wcześniejszych nieprzyjemnych doświadczeń z Portią ten wciąż się w niej podkochuje.

Roxy

Jest przyjaciółką Dylana. Na początku bardzo się jej bał za względu na to, że jest rottwailerką z ogromnymi zębami. W odcinku "Idealna para" okazało się, że Roxy była w Dylanie zakochana.

Galeria

Dylan i dolly.PNG
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Pamiętne cytaty

Nasza rodzina to ogromna układanka. Zgubisz jeden kawałek, jesteś zgubiony.

— Dylan, "Księga Wow Miau"

Umiejętności 

Dylan jest kreatywny i pomysłowy. To właśnie on wpada na pomysł, jak pozbyć się człowieka z domu.

Inne informacje 

  • Przed zobaczeniem fajerwerek na niebie, panicznie się ich bał.
  • Wyjątkowo ceni sobie porządek.
  • Układ kropek na jego uchu przypomina konstelację Wielkiego Psa.
Advertisement